04. 04. 2025.
група |
предмет |
завдання |
27 |
Тезнології |
Тема уроку: Поняття витрат та їхньої пріоритетності |
27 |
Тнхнології |
Тема
уроку: Практична №5 «Визначення альтернативності заощаджень» Д/З.
Користуючись
мережею інтернет визначте альтернативность заощаджень» Опрацюйте тему №5 Видатки.ел. підручник: https://mon.gov.ua/static-objects/mon/sites/1/zagalna%20serednya/fingram/2Financial_Literacy_Workbook_Aug2019.pdf |
03.04.2025
група |
предмет |
завдання |
27 |
технології |
Тема уроку. Розробка фінансового портфоліо «Мій
план заощаджень». Д/З створіть портфоліо, в якому відобразіть
власний план заощаджень |
27 |
технології |
Тема уроку. Поняття, види та
функції, фінансових установ. https://naurok.com.ua/urok-finansovi-poslugi-162709.html https://naurok.com.ua/urok-z-temi-vidomi-finansovi-ustanovi-svitu-70254.html |
27 |
технології |
Тема
уроку. Практична робота «Проведення аналізу фінансових установ» https://naurok.com.ua/urok-z-temi-vidomi-finansovi-ustanovi-svitu-70254.html Користуючись
мережею інтернет проведіть аналіз фінансових установ. |
01. 04. 2025.
група |
предмет |
завдання |
39 |
Біолого-екологічний модуль |
Тема уроку: Гіпотези виникнення життя на Землі. https://surl.li/ocymsa |
39 |
Біолого-екологічний модуль |
Тема уроку: Еволюція одноклітинних та багатоклітинних
організмів. https://surl.li/jugawo |
31. 03. 2025.
група |
предмет |
завдання |
39 |
Біолого-екологічний модуль |
Тема:
Макроеволюційний
процес. https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-na-temu-makroevolyuciya-291051.html |
39 |
Біолого-екологічний модуль |
Тема: Сучасні уявлення про фактори
еволюції: синтез екології та еволюційних поглядів. https://surl.li/sqzrgr |
05. 03. 2025.
група |
предмет |
завдання |
19 |
Біолого-екологічний модуль |
Тема: Семінар №8. Роль фотосинтезу у
збережені життя на Землі. Орієнтована тематика проектів: 1. Значення цитологічних методів у
діагностуванні хвороб людини 2. Явище
плазмолізу, деплазмолізу в клітинах рослин 3. Місце та роль
в клітині одномембранних органел. 4. Історія
вивчення ядра клітини. 5. Пластичний та
енергетичний обмін у клітинах. 6. Джерела енергії для існування живого
організму 7. Роль фотосинтезу в біосфері. Д/З: Підготуйте презентацію до однієї з тем представлених
проєктів. |
19 |
Біолого-екологічний модуль |
Тема: Узагальнення
знань https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-klitinniy-riven-organizaci-zhivo-prirodi-234486.html |
група |
предмет |
завдання |
39 |
Біолого-екологічний модуль |
Тема
уроку. Загальна характеристика біосфери. Вчення
В.І. Вернадського про біосферу. |
39 |
Біолого-екологічний модуль |
Тема уроку Вплив діяльності людини на стан
біосфери. |
39 |
Біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Збереження
біорізноманіття. https://surl.li/lxvsgv |
39 |
Біолого-екологічний модуль |
Урок
у довкіллі №6. Спостереження за взаємодією
організмів в екосистемі вашої місцевості. Д/З: використовуючи літературні та інтернет-джерела, а також
інформацію, отриману від засобів масової інформації, проведіть
спостереження за взаємодією організмів в екосистемі вашої місцевості. та оформіть
роботу у вигляді реферату або презентації. |
03. 03. 2025.
група |
предмет |
завдання |
39 |
Біолого-екологічний
модуль |
Тема Різноманітність екосистем, їх
розвиток та зміни. https://naurok.com.ua/prezentaciya-riznomanitnist-ekosistem-rozvitok-i-zmini-ekosistem-237028.html |
39 |
Біолого-екологічний
модуль |
Тема: Колообіг речовин і потік енергії в екосистемах Продуктивність екосистем. https://surl.li/peyaup |
28.02.2025
група |
предмет |
завдання |
19 |
Біолого-екологічний
модуль |
Тема
уроку. Мейоз. https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-meyoz-172711.html |
19 |
Біолого-екологічний
модуль |
Тема
уроку. Обмін
речовин та перетворення енергії у клітині – енергетичний і пластичний обмін.
https://surl.li/naktrx |
19 |
Біолого-екологічний
модуль |
Тема
уроку. Сучасна
клітинна теорія. https://naurok.com.ua/urok-osnovni-polozhennya-klitinno-teori-116996.html |
19 |
Біолого-екологічний
модуль |
Тема уроку. Семінар
№8. Роль
фотосинтезу у збережені життя на Землі. Орієнтована тематика проектів: 1. Значення цитологічних методів у
діагностуванні хвороб людини 2. Явище
плазмолізу, деплазмолізу в клітинах рослин 3. Місце та роль
в клітині одномембранних органел. 4. Історія
вивчення ядра клітини. 5. Пластичний та
енергетичний обмін у клітинах. 6. Джерела енергії для існування живого
організму 7. Роль фотосинтезу в біосфері. Д/З: Підготуйте презентацію
до однієї з тем представлених проєктів. |
група |
предмет |
завдання |
19 |
Біолого-екологічний
модуль |
Клітинний цикл
еукаріотичних організмів. Мітоз https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-podil-klitin-klitinniy-cikl-mitoz-381041.html |
група |
предмет |
завдання |
27 |
Технологї |
Тема: Поняття доходу та його основних форм. https://drive.google.com/file/d/1sX0_yXLchhQ_pj_QLyakgbpGqo5Sdf0K/view параграф: 1.1---1.3 |
27 |
Технології |
Тема: Практична робота №1.
« Заробіток грошей і фінансова грамотність» https://mon.gov.ua/static-objects/mon/sites/1/zagalna%20serednya/fingram/2Financial_Literacy_Workbook_Aug2019.pdf
завдання теми 1. |
група |
предмет |
завдання |
19 |
Біолого-екологічний
модуль |
Тема
уроку. Біосинтез білка. https://www.youtube.com/watch?v=onSFTPT3J48 |
19 |
Біолого-екологічний
модуль |
Тема
уроку. Практична робота:1.Розв’язування
елементарних вправ з трансляції. https://surl.li/ylrdsy |
19 |
Біолого-екологічний
модуль |
Тема
уроку. Будова і функції одномембранних та двомембранних органел клітин. https://naurok.com.ua/urok-odnomembranni-ta-dvomembranni-organeli-h-budova-ta-funkci-dlya-uchniv-10-klasu-103107.html |
19 |
Біолого-екологічний
модуль |
Тема
уроку. Будова і функції одномембранних та двомембранних органел клітин. https://naurok.com.ua/urok-odnomembranni-ta-dvomembranni-organeli-h-budova-ta-funkci-dlya-uchniv-10-klasu-103107.html |
група |
предмет |
завдання |
19 |
Біолого-екологічний
модуль |
Хімічний
склад, будова і функції рибосом. https://www.youtube.com/watch?v=zpWJ-wQjdvM |
24. 01. 2025
група |
предмет |
завдання |
19 |
хімічний модуль |
Тема уроку Загальні
фізичні і хімічні властивості металів. https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-vlastivosti-metaliv-347150.html https://naurok.com.ua/zagalni-himichni-vlastivosti-metaliv-423803.html |
19 |
хімічний
модуль |
Тема уроку. Хімічні властивості лужних елементів. https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-ponyattya-pro-luzhni-metali-359377.html |
19 |
хімічний
модуль |
Тема уроку Хімічні властивості лужних та
лужноземельних елементів. https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-na-temu-luzhni-ta-luzhnozemelni-metali-524.html |
19 |
хімічний модуль |
Тема уроку. Властивості
металічних p-
і d-елементів та їхніх сполук .Алюміній
та його сполуки.https://naurok.com.ua/prezentaciya-po-temi-alyuminiy-fizichni-ta-himichni-vlastivosti-152646.html |
22.01.2025
група |
предмет |
завдання |
29 |
Біолого-екологічний модуль |
Урок у довкіллі №7. Дослідження
проявів впливу чинників навколишнього середовища на представників різних
царств живої природи. Д/З: використовуючи літературні та інтернет-джерела, а також
інформацію, отриману від засобів масової інформації, проведіть дослідження
проявів впливу чинників навколишнього середовища на представників різних
царств живої природи, оформіть роботу у вигляді реферату. |
19 |
хімічний модуль |
Семінар №5. Роль
неметалічних елементів у природі, розкриття її з опорою на ЗЗП. Орієнтовна тематика проектів: 1. Оцінка стану питної води своєї місцевості. 2. Вміст
нітратів у продуктах харчування. Д/З: Підготуйте презентацію до однієї
з тем представлених проєктів. |
19 |
хімічний модуль |
Тема уроку.
Узагальнення
знань на основі загальних законів та закономірностей природи. https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-1-z-temi-nemetalichni-elementi-ta-h-spoluki-3544.html |
21. 01. 2025
група |
предмет |
завдання |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Статеве розмноження організмів. Будова і
утворення статевих клітин. https://ua.izzi.digital/DOS/744374/782138.html |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Генетика. Методи генетичних досліджень https://naurok.com.ua/genetika-metodi-genetichnih-doslidzhen-osnovni-ponyattya-genetiki-212510.html відео : https://www.youtube.com/watch?v=hcp4iRTEJd4 |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема
уроку. Закони
Г. Менделя, їх статистичний характер і цитологічні основи. https://naurok.com.ua/urok-zakoni-g-mendelya-h-statistichniy-harakter-ta-citologichni-osnovi-46110.html
відео:
https://www.youtube.com/watch?v=j9y5rxAYfE0 |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Закони Г. Менделя, їх статистичний
характер і цитологічні основи. https://naurok.com.ua/urok-zakoni-g-mendelya-h-statistichniy-harakter-ta-citologichni-osnovi-46110.html відео:
https://www.youtube.com/watch?v=j9y5rxAYfE0
|
17. 01. 2025
група |
предмет |
завдання |
19 |
хімічний
модуль |
Тема уроку. Семінар №5. Роль
неметалічних елементів у природі, розкриття її з опорою на ЗЗП.
Орієнтовна тематика проектів: 1. Оцінка стану питної води своєї місцевості. 2. Вміст нітратів у продуктах харчування.
Д/З: Підготуйте
презентацію до однієї з тем представлених проєктів. |
19 |
хімічний
модуль |
Тема уроку. Узагальнення знань https://naurok.com.ua/test/nemetalichni-elementi-1294967.html
або https://naurok.com.ua/test/nemetalichni-elementi-ta-nemetali-797975.html
або https://naurok.com.ua/test/nemetalichni-elementi-ta-hni-spoluki-2615333.html
на вибір. |
19 |
хімічний модуль |
Тема
уроку. Місце
металічних елементів у періодичній системі елементів Д. І. Менделєєва |
19 |
хімічний модуль |
Тема уроку. Поширення
металічних елементів у живій і неживій природі, їх різноманітність https://subjectum.eu/lesson/chemistry/10klas/18.html |
15.01.2025
група |
предмет |
завдання |
|
29 |
Біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Регуляція функцій у багатоклітинних організмів,
прояв у ній загальних законів природи https://naurok.com.ua/urok-bagatoklitinni-organizmi-ta-h-organi-regulyaciya-funkciy-batoklitinnih-organizmiv-23613.html. |
|
19 |
хімічний модуль |
Тема уроку. Кругообіг
неметалічних елементів у довкіллі. https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-himi-u-10-klasi-koloobig-rechovin-ta-elementiv-u-prirodi-13009.html |
|
19 |
хімічний модуль |
Тема
уроку. Урок
у довкіллі №4. Дослідження
стану атмосферного повітря та води у водоймах. Д/З: використовуючи
літературні та інтернет-джерела, а також інформацію, отриману від засобів
масової інформації, проведіть дослідження стану атмосферного повітря та води у водоймах своєї
місцевості, оформіть
роботу у вигляді реферату. |
14. 01. 2025
група |
предмет |
завдання |
39 |
хімічний модуль |
Тема уроку. Семінар №3. Система
хімічних знань, її місце в образі природи. Орієнтовна тематика проектів: 1. Хімічні сполуки в житті людини. 2. Хімічні сполуки в дизайні житла: за і проти. 3.Проблема відходів, їх можливий економічний та екологічний ефект. 4. Аналіз реклам екологічного змісту. 5.
Сміття, яке ми створюємо, можливості зменшення його кількості. Д/З: Підготуйте презентацію до однієї з тем
представлених проєктів. |
39 |
хімічний модуль |
Тема
уроку. Узагальнення знань з
органічної хімії. Залік |
39 |
біолого-екологічний
модуль |
|
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Поняття розмноження та його
пояснення на основі ЗЗП. Нестатеве розмноження організмів. https://subjectum.eu/textbook/biology/11klas/1.html |
27.12. 2024
група |
предмет |
завдання |
|
39 |
хімічний модуль |
Тема
уроку. Єдність і різноманітність органічних
сполук. http://www.chemistry.in.ua/grade-11/organic-compounds-in-household |
|
39 |
хімічний модуль |
Тема уроку Використання
органічних речовин і захист довкілля.
http://www.chemistry.in.ua/grade-11/prevention-of-pollution |
|
39 |
хімічний модуль |
Тема
уроку. Урок у довкіллі №4.
Орієнтовно: роботи на підприємстві з переробки горючих корисних копалин;
виробництва ліків; синтетичних матеріалів; побутових хімікатів. Д/З: Знайдіть
в інтернеті відео одного з виробничих процесів, продивіться його і оформіть
роботу у вигляді реферату. |
25. 12. 2024
група |
предмет |
завдання |
29 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема
уроку. Органи багатоклітинних організмів,
пояснення їх дії на основі загальних законів природи. http://surl.li/nqvktw |
29 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Органи
багатоклітинних організмів, пояснення їх дії на основі загальних законів
природи. http://surl.li/nqvktw |
39 |
Хімічний модуль |
Тема уроку. Шкідливий
вплив на організм людини паління,
процеси, які його обумовлюють. http://www.chemistry.in.ua/grade-11/harmful-effects-of-smoking |
39 |
Хімічний модуль |
Тема уроку Шкідливий
вплив на організм людини алкоголю,
процеси, які його обумовлюють. http://www.chemistry.in.ua/grade-11/harmful-effects-of-alcohol |
39 |
Хімічний модуль |
Тема уроку Органічні речовини та здоров’я
людини. http://www.chemistry.in.ua/grade-11/organic-compounds-and-health |
24.12.2024
група |
предмет |
завдання |
29 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема
уроку. Утворення,
будова і функції тканин рослин, їх здатність до регенерації https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/4187 |
39 |
Хімічний модуль |
Тема уроку: Полімерні матеріали. Натуральні та
хімічні (штучні і синтетичні) волокна. http://www.chemistry.in.ua/grade-11/artificial-and-synthetic-fibers |
39 |
Хімічний модуль |
Тема уроку: Синтетичні лікарські препарати http://www.chemistry.in.ua/grade-11/synthetic-drugs |
39 |
Хімічний модуль |
Тема
уроку: Вітаміни, харчові
добавки, Е-числа. http://www.chemistry.in.ua/grade-11/role-of-vitamin |
39 |
Хімічний модуль |
Тема уроку: Шкідливий
вплив на організм людини наркотичних речовин http://www.chemistry.in.ua/grade-11/harmful-effects-of-drug-use |
19 |
Хімічний модуль |
Тема уроку. Проблема вмісту нітратів у харчових продуктах. https://naurok.com.ua/urok-nitrati-v-harchovih-produktah-103752.html |
група |
предмет |
завдання |
|
29 |
біологічний модуль |
Тема
уроку. Гістотехнології. https://naurok.com.ua/prezentaciya-gistotehnogi-81260.html |
|
19 |
хімічний модуль |
Тема уроку. Будівельні
матеріали і їх використання. http://surl.li/dhktku |
|
19 |
хімічний модуль |
Тема
уроку. Загальні
відомості про мінеральні добрива та раціональне їх використання. https://naurok.com.ua/prezentaciya-mineralni-dobriva-147433.html |
|
13. 12. 2024
група |
предмет |
завдання |
|
39 |
хімічний модуль |
Тема уроку.
Органічні сполуки — сполуки Карбону. Валентні можливості Карбону. http://surl.li/lstdke |
|
39 |
хімічний модуль |
Тема уроку. Основні
класи неорганічних і органічних сполук. https://naurok.com.ua/osnovni-klasi-neorganichnih-spoluk-289817.html https://naurok.com.ua/osnovni-klasi-organichnih-spoluk-148433.html |
|
39 |
хімічний модуль |
Тема
уроку. Основи номенклатури насичених
вуглеводнів. http://surl.li/uxlwac |
|
26.11. 2024.
група |
предмет |
завдання |
11 |
Основи галузевої економіки та підприємництва |
Тема
уроку: Заробітна плата,
її економічний зміст, форми й системи.
https://naurok.com.ua/zarobitna-plata-ekonomichniy-zmist-formi-y-sistemi-291205.html |
11 |
Основи галузевої економіки та
підприємництва |
Тема уроку : Заробітна плата, її економічний зміст, форми й системи. Залік. https://naurok.com.ua/zarobitna-plata-ekonomichniy-zmist-formi-y-sistemi-291205.html |
20.11. 2024.
група |
предмет |
завдання |
29 |
біолого-екологічний модуль |
Тема урокх органел клітин.http://surl.li/wpqyfc |
29 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Клітинний цикл еукаріотичних організмів. https://у. Будова і функції одномембранних та двомембранниnaurok.com.ua/urok-klitinniy-cikl-eukariotiv-mitoz-9078.html |
група |
предмет |
завдання |
17 |
Основи галузевої економіки та підприємництва |
Підприємство як суб’єкт господарювання. Функціі підприємця. https://naurok.com.ua/tema-pidpriemstvo-yak-sub-ekt-gospodaryuvannya-311542.html |
15 |
Основи галузевої економіки та підприємництва |
Мета, завдання і предмет енергоменеджменту. |
15 |
Основи галузевої економіки та підприємництва |
Основи управління енергетикою підприємства. |
12 |
Основи галузевої економіки та підприємництва |
Порядок створення та заповнення нормативної документації |
10 |
Основи галузевої економіки та підприємництва |
Поняття про податкову систему,її принципи. Функції податків https://naurok.com.ua/urok-podatkova-sistema-121501.html https://naurok.com.ua/prezentaciya-podatkova-sistema-322519.html |
10 |
Основи галузевої економіки та підприємництва |
Кредити .Види кредитів. https://naurok.com.ua/krediti-vidi-kreditiv-kreditna-istoriya-417125.html |
11 |
Основи галузевої економіки та підприємництва |
Продуктивність праці та методи її обчислення https://naurok.com.ua/rozrobka-uroku-produktivnist-praci-sutnist-pokazniki-viznachennya-ta-shlyahi-pidvischennya-70640.html |
06. 05. 2024.
група |
предмет |
завдання |
29 |
Хімічний модуль |
Тема
уроку. Загальні
фізичні і хімічні властивості металів. Металічний зв'язок. Корозія металів,
захист від корозії. http://surl.li/tlytj http://surl.li/mvtzk
http://surl.li/tlyum |
29 |
Хімічний модуль |
Тема уроку. Хімічні
властивості лужних та лужноземельних елементів, властивості їх оксидів та
гідрооксидів. http://surl.li/tlyyk |
03. 05. 2024
група |
предмет |
завдання |
39 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема
уроку. Можливості
й перспективи застосування досягнень біології. Відео: http://surl.li/tkhug |
група |
предмет |
завдання |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Практичні
роботи:1. Розв’язання типових
задач з генетики (моно- і дигібридне схрещування) https://subjectum.eu/gdz/biology/11klas_1/2.html |
39 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема уроку. Хромосомна
теорія спадковості. Зчеплене успадкування. https://subjectum.eu/textbook/biology/11klas/11.htm https://subjectum.eu/lesson/biology/11klas/9.html |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема
уроку. Комбінативна мінливість. https://subjectum.eu/lesson/biology/11klas/12.html |
08.02.2024
група |
предмет |
завдання |
19 |
Хімічний модуль |
Тема уроку. Загальні
відомості про мінеральні добрива та раціональне їх використання. https://subjectum.eu/lesson/chemistry/10klas_1/19.html https://naurok.com.ua/prezentaciya-mineralni-dobriva-147433.html |
19 |
Хімічний модуль |
Тема уроку. Роль неметалічних
елементів-органогенів у живій природі. Кругообіг неметалічних елементів у
довкіллі http://www.chemistry.in.ua/grade-10/distribution-of-non-metallic-elements-in-nature |
29 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема уроку Будова і функції тканин
тварин, їх пояснення на основі законів природи. https://subjectum.eu/lesson/biology/10klas/44.html |
39 |
Хімічний модуль |
Тема уроку. Узагальнення знань з
органічної хімії на основі теорії хімічної будови речовини та загальних
закономірностей природи. |
39 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема уроку: Закони
Г. Менделя, їх статистичний характер і цитологічні основи. https://subjectum.eu/textbook/biology/11klas/8.html |
29 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема уроку Будова і функції тканин
тварин, їх пояснення на основі законів природи. https://naurok.com.ua/prezentaciya-budova-y-funkci-tvarinnih-tkanin-gistotehnologi-81258.html |
39 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема
уроку. Закони
Г. Менделя, їх статистичний характер і цитологічні основи. https://subjectum.eu/textbook/biology/11klas/8.html |
07. 02. 2024
група |
предмет |
завдання |
39 |
біолого-екологічний
модуль |
|
39 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема уроку. Поняття розмноження та його пояснення на
основі ЗЗП. Нестатеве розмноження організмів. https://subjectum.eu/textbook/biology/11klas/1.html |
39 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема уроку. Статеве розмноження
організмів. Будова і утворення статевих клітин. https://subjectum.eu/textbook/biology/11klas/2.html https://subjectum.eu/textbook/biology/11klas/3.html |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема
уроку. Генетика.
Методи генетичних досліджень, їх
пояснення на основі ЗЗП. https://subjectum.eu/textbook/biology/11klas/5.html |
06. 02. 2024.
група |
предмет |
завдання |
29 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема
уроку. Колоніальні організми. Багатоклітинні організми без справжніх
тканин. 1.https://subjectum.eu/lesson/biology/10klas/41.html 2.https://naurok.com.ua/bagatoklitinni-organizmi-bez-spravzhnih-tkanin-30781.html |
29 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Багатоклітинні
організми зі справжніми тканинами. 1.https://subjectum.eu/lesson/biology/10klas/42.html
|
05. 02. 2024
група |
предмет |
завдання |
37 |
Технології |
Тема
уроку. Декорування
виробу Сучасні види декорування виробів. |
37 |
Технології |
Тема уроку. Добір виду декорування виробу, що виготовляється. https://cutt.ly/dwXAUPGl Презентація https://cutt.ly/0wXAOt10 |
37 |
Технології |
Тема
уроку. Оздоблення
виробів. Добір виду оздоблення виробів. Оздоблення виробу. https://mozok.click/590-ozdoblennya-virobu.html |
37 |
Технології |
Тема
уроку. Добір
виду оздоблення виробів. https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/3990 |
01. 02. 2024
група |
предмет |
завдання |
29 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема
уроку. Тема уроку. Особливості організації і
життєдіяльності прокаріотів Бактерії. Роль бактерій у природі та в житті
людини https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/37.html https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/38.html |
39 |
Хімічний модуль |
Тема
уроку. Органічні речовини та
здоров’я людини. https://subjectum.eu/lesson/chemistry/11klas_1/24.html |
39 |
Хімічний модуль |
Тема уроку. Єдність
і різноманітність органічних сполук, обумовленість нею єдності і
різноманітності біологічних систем. https://naurok.com.ua/urok-organichni-rechovini-h-riznomanitnist-za-znachennyam-v-isnuvanni-zhivih-istot-191004.html |
29 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку Тема уроку.
Профілактика бактеріальних захворювань людини. |
19 |
Хімічний модуль |
Тема уроку. Тема уроку.
Проблема вмісту нітратів у харчових продуктах. https://naurok.com.ua/urok-nitrati-v-harchovih-produktah-103752.html |
31. 01. 2024
група |
предмет |
завдання |
39 |
Хімічний модуль |
Тема
уроку. Полімерні матеріали. Синтетичні лікарські препарати http://www.chemistry.in.ua/grade-11/synthetic-drugs |
39 |
Хімічний модуль |
Тема уроку. Вітаміни, харчові
добавки, Е-числа.http://www.chemistry.in.ua/grade-11/nutritional-supplements |
39 |
Хімічний модуль |
Тема уроку. Шкідливий
вплив на організм людини наркотичних речовин, процеси, які їх обумовлюють. http://www.chemistry.in.ua/grade-11/harmful-effects-of-drug-use |
39 |
Хімічний
модуль |
Тема уроку Шкідливий
вплив на організм людини паління, процеси, які його обумовлюють.http://www.chemistry.in.ua/grade-11/harmful-effects-of-smoking |
39 |
Хімічний модуль |
Тема
уроку. Шкідливий вплив на організм людини алкоголю, процеси, які його обумовлюють http://www.chemistry.in.ua/grade-11/harmful-effects-of-alcohol |
0 коммент.:
Отправить комментарий