31. 03. 23.
група |
предмет |
завдання |
12 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема уроку.
Будова
і функції одномембранних та двомембранних органел клітин. Прояв в них
загальних законів природи https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/25.html |
30. 03. 23.
група |
предмет |
завдання |
12 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема уроку.
Будова і
функції одномембранних органел клітин.
Прояв в них загальних законів природи https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/24.html |
29. 03. 23.
група |
предмет |
завдання |
12 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема уроку.
Біосинтез
білка. https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/23.html |
12 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Практична
робота: .Розв’язування елементарних вправ з трансляції. https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/23.html
|
27.03. 23.
група |
предмет |
завдання |
12 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема уроку. Будова і
функції цитоскелету. https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/21.html
|
12 |
біолого-екологічний модуль |
Тема
уроку. Будова
клітинного центру, його роль в організації цитоскелету. https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/21.html
|
12 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Хімічний
склад, будова і функції рибосом. https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/23.html
|
22.03.23
група |
предмет |
завдання |
14 |
Хімічний модуль |
Тема уроку.
Роль
неметалічних елементів-органогенів у живій природі. Кругообіг неметалічних
елементів у довкіллі. https://subject.com.ua/lesson/chemistry/10klas_1/22.html
|
14 |
Хімічний модуль |
Тема уроку. Урок у довкіллі №4. Дослідження
стану атмосферного повітря та води у водоймах. Використовуючи ресурси з
інтернету, підготуйте реферат. |
21.03.23
група |
предмет |
завдання |
14 |
Хімічний модуль |
Тема уроку. Загальні відомості про мінеральні добрива та
раціональне їх використання. https://subject.com.ua/lesson/chemistry/10klas_1/19.html
|
20.03.23
група |
предмет |
завдання |
14 |
Хімічний модуль |
Тема уроку. Проблема вмісту нітратів у харчових
продуктах. https://naurok.com.ua/urok-nitrati-v-harchovih-produktah-103752.html |
18. 03. 2023
група |
предмет |
завдання |
39 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема уроку. Поняття про
середовище існування, шляхи пристосувань до нього організмів. Біологічні
адаптивні ритми організмів. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/29.html |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Популяції,
їх характеристика https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/28.html
|
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Угруповання організмів
у природі. Екосистеми. Взаємодії організмів в екосистемах https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/30.html |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Різноманітність екосистем, їх розвиток та зміни. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/31.html
|
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Колообіг речовин і потік енергії в екосистемах, https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/33.html |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Загальна
характеристика біосфери. Вчення В.І. Вернадського про біосферу https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/34.htm
|
04. 03. 2023
група |
предмет |
завдання |
39 |
біолого-екологічний модуль
|
Тема уроку. Вплив генотипу
та факторів зовнішнього середовища на розвиток організму. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/23.html |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Вади розвитку людини та їх корекція. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/24.html
|
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Життєвий цикл у рослин і тварин та прояв у
ньому ЗЗП. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/25.html
|
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Семінар №4.
Вплив
генетично модифікованих організмів на стан здоров’я людини. Підготуйте реферат, або презентацію. |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Урок у
довкіллі №5. Способи розмноження рослин. Підготуйте реферат, або презентацію. |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Узагальнення
знань з теми
|
24.02.23
група |
предмет |
завдання |
17 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Елементний
склад організмів.
https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/4.html |
17 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку.
Роль
неорганічних речовин у процесах життєдіяльності організмів https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/5.html |
12 |
Хімічний модуль |
Тема уроку. Місце металічних елементів у періодичній
системі елементів Д. І. Менделєєва.
Металічні s-, p-, d-елементи, уявлення
про їхні хімічні властивості. https://subject.com.ua/lesson/chemistry/10klas/17.html |
10 |
Хімічний модуль |
Тема уроку. Узагальнення знань з теми : Неметалічні елементи, їхні сполуки https://subject.com.ua/lesson/chemistry/10klas_1/23.htm(варіант на вибір) |
23.02.23
група |
предмет |
завдання |
17 |
Хімічний модуль |
Тема уроку.
Семінар №6. Роль хімії в розвитку
цивілізації. Орієнтовна тематика проектів: 1. Вирощування кристалів. 2. Мистецтво, музика в житті вчених-хіміків. 3.Поширення металічних елементів у природі. 4. Роль хімії у технічному прогресі. Д/З: Підготуйте
презентацію або реферат до однієї з тем представлених проєктів |
17 |
Хімічний модуль |
Тема уроку.
Узагальнення
знань з хімічного модуля https://subject.com.ua/lesson/chemistry/10klas_1/35.html
|
12 |
Хімічний модуль |
Тема уроку. Узагальнення знань з теми : Неметалічні елементи, їхні сполуки https://subject.com.ua/lesson/chemistry/10klas_1/23.htm (варіант
на вибір) |
10 |
Хімічний модуль |
Тема уроку. Роль
неметалічних елементів-органогенів у живій природі. Кругообіг неметалічних
елементів у довкіллі. https://subject.com.ua/lesson/chemistry/10klas_1/22.html
|
10 |
Хімічний модуль |
Тема уроку. Урок у довкіллі №4. Дослідження
стану атмосферного повітря та води у водоймах. Використовуючи ресурси з
інтернету, підготуйте реферат. |
10 |
Хімічний модуль |
Тема уроку. Семінар №5. Роль неметалічних
елементів у природі, розкриття її з опорою на ЗЗП. Орієнтовна тематика
проектів: 1. Оцінка стану питної води своєї місцевості. 2. Вміст нітратів у продуктах харчування. Д/З: Підготуйте
презентацію або реферат до однієї з тем представлених проєктів |
22. 02.2023
група |
предмет |
завдання |
39 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема уроку. Модифікаційна
мінливість
https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/15.html |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Основні
закономірності функціонування генів у про- та еукаріотів https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/16.html
|
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Генетика
людини. Роль генотипу і середовища у формуванні фенотипу. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/17.html
|
29 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Органи
багатоклітинних організмів, пояснення їх дії на основі загальних законів
природи. https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/45.html
|
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Химерні
та трансгенні організми, розгляд з точки зору прояву ЗЗП https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/19.html
|
18. 02.2023
група |
предмет |
завдання |
39 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема уроку. Закони
Г. Менделя, їх статистичний характер і цитологічні основи. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/7.html |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Закони
Г. Менделя, їх статистичний характер і цитологічні основи. |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Практичні роботи: 1. Розв’язання типових задач з генетики (моно- і дигібридне схрещування) |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Хромосомна
теорія спадковості. Зчеплене успадкування. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/8.html https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/9.html
|
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Комбінативна
мінливість. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/12.html
|
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Мутаційна мінливість. Види мутацій та мутагени. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/13.html https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/14.html
|
11.02.2023
група |
предмет |
завдання |
39 |
Хімічний модуль |
Тема уроку Органічні речовини та
здоров’я людини. http://www.chemistry.in.ua/grade-11/organic-compounds-and-health
|
39 |
Хімічний модуль |
Тема уроку. Єдність і
різноманітність органічних сполук, обумовленість нею єдності і
різноманітності біологічних систем. http://www.chemistry.in.ua/grade-11/organic-compounds-and-health |
39 |
Хімічний модуль |
Тема уроку. Використання органічних речовин і захист
довкілля з опорою на природничо-наукову компетентність. |
39 |
Хімічний
модуль |
Тема уроку. Урок у довкіллі №4. Орієнтовно:
роботи на підприємстві з переробки горючих корисних копалин; виробництва
ліків; синтетичних матеріалів; побутових хімікатів. Д/З: Знайдіть в інтернеті відео одного
з виробничих процесів, продивіться його і оформіть роботу у вигляді реферату. |
39 |
Хімічний модуль |
Тема уроку. Семінар №3. Система хімічних
знань, її місце в образі природи. Орієнтовна тематика проектів: 1. Хімічні сполуки в житті людини. 2. Хімічні сполуки в дизайні житла: за і
проти. 3.Проблема відходів, їх можливий
економічний та екологічний ефект. 4. Аналіз реклам екологічного змісту. 5. Сміття, яке ми створюємо,
можливості зменшення його кількості. Д/З: Підготуйте презентацію до однієї з тем представлених проєктів. |
39 |
Хімічний модуль |
Тема уроку. Узагальнення знань з органічної хімії Залік |
04.02. 23.
08.12. 22.
група |
предмет |
завдання |
29 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема уроку. Профілактика бактеріальних
захворювань людини. |
29 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Колоніальні організми. |
05
.12.2022
група |
предмет |
завдання |
14 |
Основи галузевої економіки |
Тема
уроку: Тарифна система оплати праці. https://naurok.com.ua/tarifna-sistema-oplati-praci-291206.html |
11 |
Основи галузевої економіки |
Тема уроку: Тарифна система оплати праці.
https://naurok.com.ua/tarifna-sistema-oplati-praci-291206.html |
10 |
Основи галузевої економіки |
Тема уроку: Кредити. Види кредитів |
30. 11 22.
група |
предмет |
завдання |
29 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема уроку. Профілактика ВІЛ-інфекції/СНІДу та інших вірусних
захворювань людини. https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/36.html |
29 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Особливості
організації і життєдіяльності прокаріотів Бактерії.
Роль бактерій у природі та в житті людини https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/37.html https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/38.html
|
28.11.2022
група |
предмет |
завдання |
14 |
Основи галузевої економіки |
Тема
уроку: Заробітна плата,
її економічний зміст, форми і системи. |
11 |
Основи галузевої економіки |
Тема уроку: Заробітна
плата, її економічний зміст, форми і системи. https://studfile.net/preview/7628191/page:37/ https://studfile.net/preview/7628191/page:39/
|
10 |
Основи галузевої економіки |
Тема уроку: Поняття про податкову систему, її
принципи. Функції податків https://subject.com.ua/lesson/economic/11klas/65.html |
26.11.2022
група |
предмет |
завдання |
14 |
Основи галузевої економіки |
Тема
уроку: Фактори,
що впливають на зміну професійно-кваліфікаційного складу кадрів підприємства https://studfile.net/preview/7628191/page:32/ |
14 |
Основи галузевої економіки |
Тема уроку: Поняття продуктивності праці персоналу:
сутність, методи визначення та чинники зростання
|
23. 11. 22.
група |
предмет |
завдання |
29 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема уроку Узагальнення знань на основі ЗЗП https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/32.html
|
29 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Віруси і
пріони, їх будова та життєві цикли. https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/33.html https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/34.html
|
21.11.2022
група |
предмет |
завдання |
14 |
Основи галузевої економіки |
Тема
уроку: Кадри підприємства, їх склад і структура. Класифікація персоналу
підприємства |
11 |
Основи галузевої економіки |
Тема уроку: Поняття
продуктивності праці.
|
10 |
Основи галузевої економіки |
Тема уроку : Заробітна плата,
її економічний зміст форми і системи. https://cutt.ly/eMVrspF
|
16. 11. 22.
група |
предмет |
завдання |
29 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема уроку. Сучасна клітинна теорія. https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/31.html
|
29 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Семінар №8. Роль фотосинтезу у збережені життя на Землі. Орієнтована тематика проектів: 1. Значення
цитологічних методів у діагностуванні хвороб людини 2. Явище плазмолізу, деплазмолізу в клітинах рослин 3. Місце та роль в клітині одномембранних органел. 4. Історія вивчення ядра клітини. 5. Пластичний та енергетичний обмін у
клітинах. 6. Джерела енергії
для існування живого організму 7. Роль фотосинтезу в біосфері. Д/З: Підготуйте презентацію або
реферат до однієї з тем представлених проєктів |
12. 11. 22.
група |
предмет |
завдання |
29 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема уроку. Мейоз. https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/29.html |
29 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Обмін речовин
та перетворення енергії у клітині – енергетичний і пластичний обмін. https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/30.html
|
11 |
Основи галузевої економіки |
Тема уроку. Кадри підприємства, їх склад і
структура. Класифікація персоналу підприємства
|
05.11.2022
група |
предмет |
завдання |
29 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема уроку. Практична
робота:1.Розв’язування елементарних вправ з трансляції. https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/23.html
|
29 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема уроку. Будова
і функції одномембранних органел
клітин. Прояв в них загальних законів природи. https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/24.html
|
11 |
Основи галузевої економіки |
Тема уроку: Підприємство як
суб’єкт господарювання. Основні ознаки підприємства. https://bit.ly/3MmgwqM |
17 |
Основи
галузевої економіки |
Тема уроку. Поняття
про ціни та їх види. Прибутковість (рентабельність) як прояв
результатів діяльності підприємства. https://studfile.net/preview/4193793/page:38/ |
17 |
Основи галузевої економіки |
Тема уроку: Поняття та функції менеджменту.
|
17 |
Основи галузевої економіки |
Тема уроку. Менеджмент
і сучасна система організації виробництва. https://subject.com.ua/lesson/economic/11klas/29.html
|
17 |
Основи галузевої економіки |
Тема уроку. Роль бізнес-плану у виробничій та збутовій стратегії
підприємства. https://bit.ly/3UuItQ4 |
31.10.2022
група |
предмет |
завдання |
14 |
Основи галузевої економіки |
Тема уроку: Підприємство як суб’єкт
господарювання. Основні ознаки підприємства. https://bit.ly/3MmgwqM
|
11 |
Основи галузевої економіки |
Тема уроку: Підприємство як суб’єкт господарювання. Основні
ознаки підприємства. https://bit.ly/3MmgwqM
|
10 |
Основи галузевої економіки |
Тема уроку: Конкуренція: виникнення, сутність, функції і види. Методи конкуренції. https://studfile.net/preview/5775861/page:15/ |
29.
10.2022
група |
предмет |
завдання |
29 |
біолого-екологічний модуль |
Тема
уроку: Будова і функції цитоскелету. https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/21.html |
29 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку : Будова клітинного центру, https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/21.html
|
17 |
Основи галузевої економіки |
Тема уроку: Функції підприємця та складники
підприємницької діяльності. https://cutt.ly/XNbpehR
|
17 |
Основи галузевої економіки |
Тема уроку : Валовий
дохід, витрати та прибуток підприємця. Прибутковість (рентабельність) як прояв
результатів діяльності підприємства. https://cutt.ly/3VpyRAZ
|
17 |
Основи галузевої економіки |
Тема уроку :Підприємство
як суб’єкт господарювання. Основні ознаки підприємства.
|
22. 10 2022.
група |
предмет |
завдання |
29 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема уроку. Загальний план будови клітини https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/16.html
|
29 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Поверхневий апарат клітини; клітинні
мембрани. https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/18.html https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/17.html
|
29 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема уроку. Будова
та функції ядра. https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/19.html
|
15. 10.2022
група |
предмет |
завдання |
18 |
Основи галузевої економіки |
Тема уроку. Заробітна плата, її економічний зміст
форми і системи. Оплата праці. https://buklib.net/books/30690/ |
18 |
Основи галузевої
економіки |
Тема уроку. Поняття про
податкову систему, її принципи. Функції податків. Кредити. Види
кредитів. |
18 |
Основи галузевої економіки |
Тема уроку: Оренда,
лізинг, орендна плата. https://buklib.net/books/24514/ |
29 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема уроку. Будова,
властивості та функції органічних речовин, https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/9.html
|
29 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема уроку. Будова, властивості та функції
органічних речовин.( до практичної роботи) https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/11.html |
29 |
біолого-екологічний модуль |
1.Розв’язування елементарних
задач з реплікації та транскрипції. https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/11.html
|
12.10.2022
група |
предмет |
завдання |
39 |
Загально-природничий
модуль
|
Тема уроку. Фундаментальні ідеї природничих наук. Орієнтовна тематика
проектів: Фізичний модуль у
природничо-науковій картині світу Підготуйте реферат або презентацію https://bit.ly/3TfhA1U
|
39 |
Загально-природничий
модуль
|
Тема уроку. Сучасна природничо-наукова картина світу (ПНКС), образ природи
випускника. Орієнтовна
тематика проектів: Біолого-екологічний
модуль у природничо-науковій картині світу Підготуйте реферат або презентацію https://bit.ly/3ytZykE
|
29 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Органічні речовини, що входять до складу
організмів, їх різноманітність та біологічне значення https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/7.html
|
29 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку. Будова,
властивості та функції органічних речовин, https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/8.html https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/10.html
|
19 |
Основи галузевої економіки |
Тема уроку. Кредити. Види
кредитів https://buklib.net/books/35126/ |
29 |
Основи галузевої економіки |
Тема уроку. Підприємство як суб’єкт господарювання. Основні
ознаки підприємства. https://bit.ly/3MmgwqM
|
19 |
Основи галузевої економіки |
Тема уроку. Оренда, лізинг, орендна плата. https://buklib.net/books/24514/ |
11.10.2022
група |
предмет |
завдання |
39 |
Узагальнення знань |
Тема уроку. Еволюція природничо-наукової картини
світу.
|
18 |
Основи галузевої економіки |
Тема уроку. Кадри підприємства, їх склад і
структура. Класифікація персоналу підприємства
|
39 |
Узагальнення знань |
Тема уроку. Сучасна природничо-наукова картина
світу.
|
39 |
Загально-природничий
модуль
|
Тема уроку. Основні концепції сучасного природознавства. Орієнтовна тематика
проектів: Хімічний модуль у
природничо-науковій картині світу. Підготуйте
реферат або презентацію |
10.10.2022
група |
предмет |
завдання |
17 |
Основи галузевої економіки |
Тема
уроку: Ринок, об’єктивні умови його формування,
сутність та роль. Функції та структура ринку. https://library.if.ua/book/64/4627.html |
14 |
Основи галузевої економіки |
Тема Організація виробництва як форма
забезпечення ефективної діяльності підприємств. Формування та структура
виробничого процесу. https://studfile.net/preview/5251763/ https://studfile.net/preview/5251763/page:2/
|
12 |
Основи галузевої економіки |
Тема уроку Поняття «конкуренція,» її види та
прояви у сфері громадського харчування. |
12 |
Основи галузевої економіки |
Тема уроку Основні фактори впливу держави на економічні процеси( Поняття
про податкову систему, її принципи. Функції податків. https://osvita.ua/vnz/reports/econom_pidpr/18828/ |
11 |
Основи галузевої економіки |
Тема уроку Організація виробництва як форма
забезпечення ефективної діяльності підприємств. Формування та структура
виробничого процесу. https://studfile.net/preview/5251763/ https://studfile.net/preview/5251763/page:2/
|
10 |
Основи галузевої економіки |
Тема уроку Валовий
дохід, витрати та прибуток підприємця. Прибутковість (рентабельність) як прояв
результатів діяльності підприємства. https://cutt.ly/3VpyRAZ
|
08.10.2022
група |
предмет |
завдання |
18 |
Основи галузевої економіки |
Тема
уроку: Ринок, об’єктивні умови його формування,
сутність та роль. Функції та структура ринку. https://library.if.ua/book/64/4627.html |
18 |
Основи галузевої економіки |
Тема уроку Конкуренція: виникнення, сутність,
функції і види. Методи конкуренції.
|
18 |
Основи галузевої економіки |
Тема уроку Поняття і необхідність управління підприємством https://bit.ly/3rDnONw Менеджмент
і сучасна система організації виробництва.
https://bit.ly/3CDBQE3 Маркетинг
і його роль в ринковій економіці. |
19 |
Основи галузевої економіки |
Тема уроку Поняття про податкову систему, її принципи. Функції
податків. https://osvita.ua/vnz/reports/econom_pidpr/18828/
|
03.10.2022
група |
предмет |
завдання |
17 |
Основи галузевої економіки |
Тема
уроку: Методи конкуренції.
Конкурентоспроможність будівельних підприємств. https://bit.ly/3SMXgVx |
14 |
Основи галузевої економіки |
Тема уроку Організаційно-економічне
управління технічним розвитком підприємства. Лізинг як форма оновлення
технічної бази виробництва. https://studfile.net/preview/5257917/page:27/
|
01.10.2022
група |
предмет |
завдання |
18 |
Основи галузевої економіки |
Тема уроку: Валовий
дохід, витрати та прибуток підприємця. Прибутковість (рентабельність) як прояв
результатів діяльності підприємства. https://cutt.ly/3VpyRAZ |
18 |
Основи галузевої економіки |
Тема уроку: Національна програма сприяння розвитку
підприємництва в Україні. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2157-14#Text
|
18 |
Основи галузевої економіки |
Тема
уроку: Підприємство як суб’єкт господарювання.
Основні ознаки підприємства. https://cutt.ly/FVMKF83 |
19 |
Основи галузевої економіки |
Тема уроку: Ринок,
об’єктивні умови його формування, сутність та роль. Функції та структура
ринку. https://buklib.net/books/30089/
|
26.09.2022
група |
предмет |
завдання |
17 |
Основи галузевої економіки |
Тема уроку: Конкуренція: виникнення,
сутність, функції, види та її значення.(дайте відповіді на запитання) https://cutt.ly/nVUv31m |
14 |
Основи галузевої економіки |
Тема уроку: НТП в промисловості. Основні напрями
науково-технічної політики в галузі. https://buklib.net/books/27402/ https://minjust.gov.ua/m/str_13958
|
24.09.2022
група |
предмет |
завдання |
29 |
біолого-екологічний модуль |
Тема. Система біологічних наук та їх зв'язок з
іншими науками. https://subject.com.ua/textbook/biology/10klas_1/1.html |
29 |
біолого-екологічний модуль |
Тема. Рівні
організації живої природи, їх взаємозв’язок за хімічним складом та загальними
закономірностями природи. https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/3.html |
група |
предмет |
завдання |
17 |
Основи галузевої економіки |
Специфіка
будівельної галузі, зв’язок будівництва з іншими галузями матеріального
виробництва. https://cutt.ly/xVpe3kG
|
14 |
Основи галузевої економіки |
Основні
фактори, що впливають на формування галузевої структури промисловості
України. https://cutt.ly/qVprvQf
|
12 |
Основи галузевої економіки |
Види
ціноутворення. Види заробітної плати. https://cutt.ly/tVprLW5 |
12 |
Основи галузевої економіки |
Види стимулювання праці персоналу
підприємств
|
11 |
Основи галузевої економіки |
Основні фактори, що впливають на формування
галузевої структури промисловості України. https://cutt.ly/qVprvQf
|
10 |
Основи галузевої економіки |
Валовий
дохід, витрати та прибуток підприємця. Прибутковість (рентабельність) як прояв
результатів діяльності підприємства. https://cutt.ly/3VpyRAZ
|
20.06.2022
група |
предмет |
завдання |
19 |
Хімічний
модуль |
Тема. Семінар №6. Роль хімії в розвитку
цивілізації. Орієнтовна тематика проектів: 1. Вирощування кристалів. 2. Мистецтво, музика в житті вчених-хіміків. 3.Поширення металічних елементів у природі. 4. Роль хімії у
технічному прогресі. Підготуйте
реферат або презентацію. |
19 |
Хімічний модуль |
група |
предмет |
завдання |
19 |
Хімічний
модуль |
Тема. Ідеї В. І.
Вернадського про геологічну та хімічну діяльність людини. |
13.06.2022
група |
предмет |
завдання |
19 |
Хімічний
модуль |
Тема. Метали та їхні сплави у сучасній техніці. http://www.chemistry.in.ua/grade-10/metals-and-alloys-in-modern-technology
|
19 |
Хімічний модуль |
Урок у
довкіллі №5.
Орієнтовно: магазин з продажу
металевих виробів. Підготуйте
і представте свою презентацію або реферат. |
06.06.2022
група |
предмет |
завдання |
19 |
Хімічний
модуль |
Тема. Ферум — найважливіший d-елемент, його
хімічні властивості. Фізичні властивості заліза. Оксиди Феруму. https://subject.com.ua/lesson/chemistry/10klas/29.html |
19 |
Хімічний модуль |
Тема.
Практичні роботи: Розв’язування експериментальних задач. https://subject.com.ua/lesson/chemistry/10klas/31.html |
30.05.2022
група |
предмет |
завдання |
19 |
Хімічний
модуль |
Тема. Хімічні
властивості лужних та лужноземельних елементів, властивості їх оксидів та
гідрооксидів. https://subject.com.ua/lesson/chemistry/10klas/21.html |
19 |
Хімічний модуль |
Тема.
Властивості металічних p- і d-елементів та їхніх сполук. Алюміній та його сполуки. https://subject.com.ua/lesson/chemistry/10klas/26.html |
26.05.2022
група |
предмет |
завдання |
39 |
Узагальнення знань |
Тема уроку. Презентація та захист образів природи,
кращих проектів. Підготуйте і представте свою презентацію. Демонстрації: 2. Виставка виконаних за рік найкращих проектів. |
39 |
Узагальнення знань |
Тема уроку. Презентація та захист
образів природи, кращих проектів. Підготуйте і представте свою презентацію. Демонстрації: 2. Виставка виконаних за рік найкращих проектів. |
23.05.2022
група |
предмет |
завдання |
19 |
Хімічний
модуль |
Тема. Загальні фізичні і хімічні властивості
металів. Металічний зв'язок. Корозія металів, захист від корозії. https://subject.com.ua/lesson/chemistry/10klas/19.html |
19 |
Хімічний модуль |
Тема. Хімічні властивості лужних та лужноземельних
елементів, властивості їх оксидів та гідрооксидів. https://subject.com.ua/lesson/chemistry/10klas/21.html
|
19.05.2022
група |
предмет |
завдання |
39 |
Узагальнення знань |
Тема уроку. Сучасна природничо-наукова картина світу.
|
39 |
Узагальнення знань |
Урок у довкіллі №8. Екологічна
ситуація в твоїй місцевості. Д/З: Подайте у вигляді реферату, опишіть, як проявляється екологічна
ситуація у вашій місцевості. |
16.05.2022
група |
предмет |
завдання |
19 |
Хімічний
модуль |
Тема. Місце металічних елементів у
періодичній системі елементів Д. І. Менделєєва. Металічні
s-, p-, d-елементи, уявлення про їхні хімічні властивості. https://subject.com.ua/lesson/chemistry/10klas/17.html |
19 |
Хімічний модуль |
Тема. Поширення
металічних елементів у живій і неживій природі, їх різноманітність. Роль
металічних елементів (К, Na, Ca, Mg, Fe, Zn, Cu) у функціонуванні клітини. https://subject.com.ua/lesson/chemistry/10klas/17.html
|
група |
предмет |
завдання |
39 |
Узагальнення знань |
Тема уроку. Еволюція
природничо-наукової картини світу. https://cutt.ly/0Hojdrb
|
39 |
Узагальнення знань |
Тема уроку: Сучасна природничо-наукова картина світу.
|
09.05.2022
група |
предмет |
завдання |
19 |
Хімічний
модуль |
Тема
уроку: Семінар №5. Роль неметалічних елементів у
природі, розкриття її з опорою на ЗЗП. Орієнтовна
тематика проектів: 1. Оцінка стану питної води своєї
місцевості. 2. Вміст нітратів у продуктах харчування. Підготуйте реферат або
презентацію. |
19 |
Хімічний
модуль |
Узагальнення знань https://subject.com.ua/lesson/chemistry/10klas/15.htm (варіант на вибір) |
05.05.2022
група |
предмет |
завдання |
39 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема. Узагальнення знань з теми на основі ЗЗП. (виберіть один із варіантів) https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/49.html
|
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку: Узагальнення знань
з біолого-екологічного модуля.
|
28..04.2022
група |
предмет |
завдання |
39 |
біолого-екологічний
модуль |
Урок
у довкіллі №7. Вивчення
адаптацій у рослин і тварин до умов їхнього існування Підготуйте реферат, в якому опишіть свої спостереження як адаптувалися
рослини і тварини до умов їхнього існування |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Семінар
№6. Історія
розвитку життя на Землі. (виберіть
одну із представлених тем і підготуйте реферат
або презентацію.) Орієнтована
тематика проектів: 1.
Взаємозв’язок між станом довкілля і здоров’ям людей. 2. Вплив негативних змін у
довкіллі на живі організми. 3 Практичне впровадження
досягнень біотехнології. 4. Вплив генотипу на стан
здоров’я майбутньої людини. 5. Основні захворювання людини, викликані
несприятливими чинниками навколишнього середовища. 6. Залежність здоров’я людини
від здорового способу життя. 7.
Симбіоз у рослин і тварин та його значення. 8. Типи екосистем та їх значення для живих організмів. 9.
Колообіг речовин у природі. 10. Різноманітність видів у біосфері. 11. Червонокнижні види рослин і тварин та причини їх зникнення. |
21.04.2022
група |
предмет |
завдання |
39 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема. Основні властивості живих систем
|
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку: Можливості й перспективи застосування
досягнень біології. https://bit.ly/3vqhzOw
|
14.04.2022
група |
предмет |
завдання |
39 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема.
Поява основних груп організмів
на Землі та формування екосистем. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/47.html\ |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку:
Історичний розвиток органічного світу та періодизація
еволюційних явищ. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/48.html |
24.03.2022
група |
предмет |
завдання |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема
уроку: Макроеволюційний процес. https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-makroevolyuciya-104254.html
|
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку: Сучасні уявлення про фактори
еволюції: синтез екології та еволюційних поглядів. |
17.03.2022
група |
предмет |
завдання |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема
уроку: Мікроеволюція, видоутворення та види. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/41.html. |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку: Адаптації як
результат еволюційного процесу. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/42.html.
|
25.02.2022
група |
предмет |
завдання |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема
уроку: Адаптації як результат еволюційного
процесу. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/42.html
|
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку: Макроеволюційний процес. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/43.html
|
25.02.22.
група |
предмет |
завдання |
29 |
факультативний курс заняття «Географія
культури України» |
Практична робота 5. Відвідування
мистецького заходу (галереї, виставки, вернісажу).
|
24.02.2022
група |
предмет |
завдання |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема
уроку: Природний
добір як результат боротьби за існування і прояв закономірності направленості
самочинних процесів. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/40.html
|
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку: Мікроеволюція, видоутворення та
види. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/41.html
|
29 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема
уроку Органи багатоклітинних організмів. |
24.02.22.
група |
предмет |
завдання |
29 |
факультативний курс заняття «Географія
культури України» |
Тема. Пам’ятки культури незалежної України в
різних регіонах країни
|
23.02.2022
група |
предмет |
завдання |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Семінар
№5. Причини та можливі шляхи подолання екологічної
кризи в Україні. Підготуйте реферат або презентацію. |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Урок
у довкіллі №6. Спостереження за взаємодією
організмів в екосистемі вашої місцевості. Підготуйте реферат, в якому опишіть свої
спостереження за взаємодією організмів в екосистемі
вашої місцевості. |
39 |
біолого-екологічний
модуль |
Узагальнення
знань з теми. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/37.html (варіант на вибір) |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку: Становлення еволюційних поглядів. Теорії еволюції Ж.Б. Ламарка і Ч. Дарвіна. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/38.html Основні положення синтетичної теорії еволюції. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/39.html
|
18.02.2022
група |
предмет |
завдання |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема
уроку: Вплив діяльності людини на
стан біосфери. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/35.html
|
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку: Збереження біорізноманіття. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/36.html |
29 |
факультативний курс заняття «Географія
культури України»
|
Тема: Особливості розвитку культури в наш час. https://bit.ly/36o4Gf5
|
17.02.2022
група |
предмет |
завдання |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку:
Колообіг
речовин і потік енергії в екосистемах https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/33.html
|
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку: Загальна
характеристика біосфери. Вчення В.І. Вернадського про біосферу. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/34.html |
17.02.2022
група |
предмет |
завдання |
29 |
факультативний курс заняття «Географія
культури України» |
Тема: Найвідоміші пам’ятки: громадські споруди Києва, Харкова. https://bit.ly/350oGUi |
16.02.2022
група |
предмет |
завдання |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку:
Поняття про
середовище існування, шляхи пристосувань до нього організмів. Біологічні
адаптивні ритми організмів. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/29.html
|
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку: Популяції,
їх характеристика. Екологічні фактори, які впливають на чисельність популяції
https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/28.html |
39 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема уроку: Угруповання організмів
у природі. Екосистеми. Взаємодії організмів в екосистемах. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/30.html |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку: Різноманітність екосистем, їх розвиток та зміни. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/31.html |
14. 02. 2022
група |
предмет |
завдання |
22 |
Основи галузевої економіки |
Тема. Вплив
міжнародного поділу праці та світової торгівлі на розвиток ресторанного
господа в Україні. https://cutt.ly/4OHR0KV |
11.02.2022
група |
предмет |
завдання |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку: Семінар №4. Вплив генетично
модифікованих організмів на стан здоров’я людини. Підготуйте
реферат або презентацію. |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку: Урок у довкіллі №5. Способи
розмноження рослин Підготуйте реферат, в якому опишіть способи
розмноження рослин своєї місцевості. |
39 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема уроку: Узагальнення
знань з теми |
11.02.2022
19 |
факультативний курс заняття «Географія
культури України»
|
Тема: Розвиток культури епохи соціалізму:
проблеми і досягнення
|
10.02.20221
група |
предмет |
завдання |
29 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку:
Органи
багатоклітинних організмів, пояснення їх дії на основі загальних законів
природи https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/45.html
|
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку: Вплив
генотипу та факторів зовнішнього середовища на розвиток організму. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/23.html |
39 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема уроку: Вади розвитку людини та їх
корекція. |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку: Життєвий цикл
у рослин і тварин https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/25.html
|
10.02.2022
група |
предмет |
завдання |
19 |
факультативний курс заняття «Географія
культури України» |
Тема: Будівництво театрів в другій половині ХІХ –
початку https://bit.ly/3GFkLtj
|
09.02.2022
група |
предмет |
завдання |
19 |
хімічний модуль |
Тема уроку:
Роль
і місце хімічних знань серед природничих наук в образі природи
старшокласника. Періодичний закон і періодична система як основа для
характеристики будови атомів, засіб передбачення фізичних та хімічних
властивостей речовин https://subject.com.ua/lesson/chemistry/10klas/2.html
|
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку: Генетичні
основи селекції організмів. https://vseosvita.ua/library/urok-konspekt-geneticni-osnovi-selekcii-organizmiv-328493.html
|
39 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема уроку: Основні
напрямки сучасної біотехнології. |
19 |
хімічний модуль |
Тема уроку : Неметалічні
елементи: загальна характеристика, поширення в природі. Явище алотропії,
алотропні видозміни Оксигену і Карбону. Значення озонового шару для
організмів на Землі. https://subject.com.ua/lesson/chemistry/10klas_1/6.html https://subject.com.ua/lesson/chemistry/10klas_1/7.html
|
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку
: Запліднення. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/22.html
|
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку: Періоди онтогенезу у багатоклітинних
організмів: ембріогенез і постембріональний розвиток. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/22.html
|
07.02.
2022
група |
предмет |
завдання |
22 |
Основи галузевої економіки |
Тема. Оцінка результатів національного
виробництва. https://cutt.ly/BOh47bJ |
22 |
Основи галузевої економіки |
Тема.
Вплив міжнародного поділу праці та світової
торгівлі на розвиток ресторанного господарства в Україні. https://cutt.ly/4OHR0KV
|
04.02.2022
група |
предмет |
завдання |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема
уроку: Генетика
людини. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/17.html Роль генотипу і середовища у формуванні фенотипу. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/18.html
|
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку: Химерні
та трансгенні організми, https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/19.html
|
04.02.2022
19 |
факультативний курс заняття «Географія
культури України»
|
Тема: Театральне мистецтво і освіта в другій половині ХІХ – початку ХХ ст. Будівництво театрів і навчальних
закладів. http://www.info-library.com.ua/books-text-1157.html
|
03.02.2022
група |
предмет |
завдання |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема
уроку: Мутаційна мінливість. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/13.html Види мутацій та мутагени https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/14.html
|
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку: Модифікаційна
мінливість https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/15.html
|
39 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема
уроку: Поняття
про ген. Основні закономірності функціонування генів у про- та еукаріотів. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/16.html |
29 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку: Утворення,
будова і функції тканин рослин, їх здатність до регенерації, як прояв
направленості процесів у природі https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/44.html |
03.02.2022
група |
предмет |
завдання |
19 |
факультативний курс заняття «Географія
культури України» |
Тема: Еклектика. Модерн. Мистецькі
ознаки. Культове і громадське будівництво другої половини ХІХ – початку ХХ https://bit.ly/3BpAYlm |
02.02.2022
група |
предмет |
завдання |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку: Закони
Г. Менделя, їх статистичний характер і цитологічні основи https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/7.html
|
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку: Практичні роботи: Розв’язання типових задач з генетики (моно- і
дигібридне схрещування) https://subject.com.ua/gdz/biology/11klas_1/2.html |
39 |
біолого-екологічний
модуль |
Тема.
Хромосомна теорія спадковості. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/8.html Зчеплене успадкування. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/9.html |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку: Комбінативна мінливість. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/12.html
|
31.01. 2022
група |
предмет |
завдання |
22 |
Основи галузевої економіки |
Тема.
Сутність поняття
маркетинг та його сучасна мета. https://cutt.ly/dOh7UCE Основні
етапи маркетингової діяльності. https://cutt.ly/FOh5r7W
|
22 |
Основи галузевої економіки |
Тема. Оцінка результатів національного виробництва. |
28.01.2022
група |
предмет |
завдання |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку: Генетика. Методи генетичних досліджень, |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку: Закони Г. Менделя, їх статистичний характер і цитологічні основи |
27.01.2022
група |
предмет |
завдання |
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку: Поняття розмноження та його пояснення на основі ЗЗП.
Нестатеве розмноження
організмів https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/2.html
|
39 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку: Статеве розмноження організмів. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/3.html
|
39 |
Основи галузевої економіки |
Тема. Будова і утворення статевих клітин. https://subject.com.ua/lesson/biology/11klas/4.html
|
14.12. 2021
група |
предмет |
завдання |
12 |
Основи галузевої економіки |
Тема.
Мета підприємницької діяльності. |
27 |
Основи галузевої економіки |
Тема. Основні принципи організації виробничого
процесу. https://cutt.ly/gYHDPTK
|
15 |
Основи галузевої економіки |
Тема:
Бізнес-план та основні вимоги до його
складання.
|
01.12. 2021
група |
предмет |
завдання |
19 |
Основи галузевої економіки |
Тема. Податки. |
19 |
Основи галузевої економіки |
Тема. Кредити.
Види кредитів. |
16.11. 2021
група |
предмет |
завдання |
10 |
Основи галузевої економіки |
Тема. Кадри
підприємства, їх склад і структура. |
12 |
Основи галузевої економіки |
Тема. Закон попиту та пропозиції у системі законів
ринкової економіки. https://library.if.ua/book/79/5632.html
|
15.11. 2021
група |
предмет |
завдання |
17 |
Основи галузевої економіки |
Тема. Поняття
собівартості продукції. Поняття про ціни та їх види. https://bit.ly/3crwkrr |
15 |
Основи галузевої економіки |
Тема. Оплата праці |
12.11.21.
група |
предмет |
завдання |
19 |
факультативний курс заняття «Географія
культури України» |
Тема: Оборонні споруди Київської Русі. https://cutt.ly/OTfgJry |
11.11.21.
група |
предмет |
завдання |
19 |
факультативний курс заняття «Географія
культури України» |
Тема: Печерні храми і монастирі Середнього
Подністров’я. |
11.11.2021
група |
предмет |
завдання |
29 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку: Практична робота: 1.Розв’язування елементарних
задач з реплікації та транскрипції. |
29 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку: Дія
ферментів, їх роль у життєдіяльності
організмів та пояснення її на основі загальних закономірностей природи
https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-z-temi-fermenti-36162.html |
29 |
Основи галузевої економіки |
Тема. Кадри
підприємства, їх склад і структура. http://um.co.ua/8/8-17/8-176448.html
|
09.11. 2021
група |
предмет |
завдання |
10 |
Основи галузевої економіки |
Тема. Основні
функції управління та його ефективність. https://studopedia.info/ukr/1-712.html |
12 |
Основи галузевої економіки |
Тема. Основні суб’єкти
ринкової економіки. https://cutt.ly/aTtphJw
|
18 |
Основи галузевої економіки |
Тема:
Заробітна
плата, її економічний зміст форми і системи. https://pidru4niki.com/ekonomika/zarobitna_plata_formi_sistemi Оплата
праці. https://studfile.net/preview/5375832/page:3/#5 |
18 |
Основи галузевої економіки |
Тема.
Податки.
https://subject.com.ua/lesson/economic/11klas/65.html |
18 |
Основи галузевої економіки |
Тема. Кредити. Види кредитів. https://buklib.net/books/35126/ |
08.11.
2021
група |
предмет |
завдання |
27 |
Основи галузевої економіки |
Тема. Податки. https://subject.com.ua/lesson/economic/11klas/65.html |
17 |
Основи галузевої економіки |
Тема. Підприємство
як суб’єкт господарювання. Основні ознаки підприємства https://buklib.net/books/37181/
|
15 |
Основи галузевої економіки |
Тема:
Поняття продуктивності праці. https://bit.ly/3mTpJfc
|
05.11.21.
група |
предмет |
завдання |
19 |
факультативний курс заняття «Географія
культури України» |
Тема: Печерні міста Криму. https://crimea-is-ukraine.org/svitlytsa/eski-kermen |
04.11.21.
група |
предмет |
завдання |
19 |
факультативний курс заняття «Географія
культури України» |
Тема: Ранньослов’янський час.
Розселення
східнослов’янських племен у VІІІ – ІХ ст.. Слов’янські городища. Духовна культура. https://bit.ly/3wgPER1 |
04.11.2021
група |
предмет |
завдання |
29 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку: Будова, властивості та функції
органічних речовин(полісахаридів ), їх пояснення на основі загальних законів
природи https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/8.html
|
29 |
біолого-екологічний модуль |
Тема уроку: Будова,
властивості та функції органічних речовин(НК), їх пояснення на основі
загальних законів природи https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/11.html
|
29 |
Основи галузевої економіки |
Тема. Основні
функції управління та його ефективність. https://studopedia.info/ukr/1-712.html Менеджмент
і сучасна система організації виробництва. https://edufuture.biz/index.php?title Маркетинг
і його роль в ринковій економіці.https://studfile.net/preview/5044604/ |
02.11.
2021
група |
предмет |